poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Najszczęśliwsi ludzie na ziemi ♥

Następnego dnia obudziło mnie pukanie do drzwi... Stał w nich Lewy byłam bardzo ciekawa po co przyszedł :D
-Siemka Lewy co tam ? spać ci się nie chce czy co ?
-Hej co ty mi ? Ja się już wyspałem odpowiedział zadowolony :D przyjechałem po ciebie odwieźć cię na trening
-Co ? jak to która godzina ?! zapytałam szybko
-no po 9 powiedział
-Jejku mam tylko 20 minut módl się żebym zdążyła powiedziałam i pobiegłam się szykować
-Spokojnie zdrowaś mario :D i zaczął się modlić
-hahah Lewy żartowałam :D
-Ja też hahah odpowiedział ucieszony
-Wejdź i jak chcesz to sobie zrób kawę bo ja już nie zdążę.
-Okej ;) a my z Kubą i Piszczkiem będziemy dzisiaj po południu szukali tego mieszkania dla naszej piątki ;) powiedział
-O to super jak chcecie to możemy wam pomóc odpowiedziałam
-Spokojnie jak macie czas to możecie pomóc ;) powiedział z uśmiechem
-Dobra jestem gotowa :D to chyba mój rekord hahah zaśmiałam się
Dzięki że przyjechałeś bo jak by nie ty to bym w ogóle się nie zjawiła na treningu a trener chyba by mnie spalił wzrokiem :D powiedziałam ucieszona
- Żaden problem ;) odpowiedział
-Mogę ci się jakoś odwdzięczyć ? spytałam ;)
-Jasne poproszę buzi :D powiedział nadstawiając policzek
-Mmmmua :* dałam mu całusa a ten jakby osłupiał :D
-E ty Lewy wszystko dobrze ? zapytałam
-Tak tak jasne ale to było moje marzenie :) dzięki powiedział zauroczony...
-Dobra to ja idę bo już jesteśmy powiedziałam
-Widzimy się po treningu ? zapytał
-Jasne ;) powiedziałam i zamknęłam drzwi.
Na miejscu spotkałam Agatę którą przywiózł Kuba a z nim był też Piszczek
-Hej chłopaki, cześć Agata
-Siemka Monika ;) odpowiedzieli
Kuba i Piszczu odjechali na swój trening a my z Agatą w drodze do szatni rozmawiałyśmy trochę.
-No i jak tam ? zapytała Agata
-Ale z czym ? odpowiedziałam zdziwiona
-No z Lewym powiedziała tajemniczo
-yyy to znaczy ? zapytałam zdziwiona
-No  nie udawaj przecież wiemy że jesteście razem odpowiedziała z uśmiechem :)
-My ? ja i lewy ? hahah teraz to dowaliłaś jak dzik w sosnę :D powiedziałam rozbawiona
-Od kiedy tak myśleliście ? zapytałam
-No widzieliśmy dzisiaj jak go pocałowałaś  w policzek powiedziała podejrzliwie :P
-Aaaa to to za to że mnie obudził i przywiózł na trening bo jak by nie on to bym tu w ogóle nie dotarła odpowiedziałam ze spokojem
-Ahaa to zwracam honor powiedziała
A myślisz coś o nim ? zapytała zaciekawiona
-No jasnę że tak  i powiem ci ze chyba czuję do niego coś więcej niż przyjacielską miłość <3 powiedziałam bujając w obłokach xD
-My to znaczy ja Kuba i Piszczek bardzo wam kibicujemy powiedziała Agata
-Dzięki, ale wiesz od chwili kiedy chłopaki przyszli w tedy ogladac jak trenujemy to czułam coś i do Piszczka i do Lewego ale to były dwa zupełnie różne uczucia, a teraz już wiem że do Lewego Miłość <3 a do Piszczka Miłość <3 braterską ;) odpowiedziałam szczęśliwa :)
-No widzisz my kobiety mamy specjalny dar do rozpoznawania uczuć :D zaśmiała się Agata
-Dobra dobra my se tutaj tak gadamy a za 2 min jest trening a my jeszcze w lesie powiedziałam
-Masz tu ciuchy i się przebieraj :D powiedziałam rzucając jej ciuchy :)
-Jasne a ty na czo czekasz ? :D zapytała
-Czary mary czary mary i przebrana jestem stary :D powiedziałam zdejmując bluzę ;)
-Ale z ciebie spryciara specjalnie przebrałaś się w domu ? zapytała śmiejąc się
-Jasne chociaż raz chciałam być szybsza w przekładaniu spodenek :D
-Spoko to idziemy ? zapytała
-No idziemy ! wykrzyknęła
Wybiegłyśmy na Signal Iduna Park i zaczęłyśmy trening. Po treningu jak zwykle przyjechali po nas chłopaki...
-Hej, miło was ponownie widzieć wykrzyknęli chłopaki na nasz widok :)
-Was również odpowiedziałyśmy ciesząc się z Agatą
-To co dzisiaj robimy ? zapytała Agata
-Może chodźmy poszukać mieszkania dla naszej piątki ? zapytał Piszczu Kuba i Lewy
-świetny pomysł :D odpowiedziałyśmy
-No to wskakujcie powiedzieli chłopaki :D
-Jedziemy dzisiaj Oplem ? :D zapytałyśmy śmiejąc się
-Ta Lewy z tyłu hahah roześmiał się Kuba i Piszczu :D
-A ty się z czego śmiejesz ? ty Piszczu siedzisz z lewej ale też z tyłu :D powiedział Kuba
-Ja z Agatą z przodu bo w końcu to nasz samochód a Monika pośrodku ;) powiedział Kuba
-Nam pasuje odpowiedzieli Lewy i Piszczu
-Mi jeszcze bardziej :D powiedziałam
-No to jedźmy powiedzieliśmy
Jechaliśmy już z 5 min a Lewy i Piszczu nie mogli oderwać ode mnie oczu
-Emm przepraszam bardzo powiedziałam
Ale czemu wy się  na mnie tak gapicie ? zapytałam ich zdziwiona o.O
-Ja się paczam bo dawno cię nie widziałem wytłumaczył się Piszczu :D
-a ty Lewusie ? :P co się tak na nią gapisz spytał Piszczek Lewego
ale ten paczał się na mnie jak na jakiś obraz z błyskiem w oku i w dodatku jak zaczarowany
-Ee lewy ! ziemia do lewego mówiłam
ale ten nie reagował.. dopiero jak mu pomachałam ręką przed oczami to się obudził ...
-co ? możesz powtórzyć ? powiedział zauroczony Lewy...
-Nie nic mówiłam że fajnie się będzie mieszkało w piątkę powiedziałam zmieszana
-Aa no raczej że tak ;) powiedział
-No to mamy do obejrzenia pierwszy dom powiedziała Agata
-Wysiadamy powiedział Kuba
Poszliśmy oglądać dom był całkiem niezły w dobrej lokalizacji i miał do tego dużo pomieszczeń...
-No i co o nim sądzicie ? zapytałyśmy z Agatą
-Nam się bardzo podoba a wam ? odpowiedzieli chłopaki
-nam jeszcze bradziej odpowiedziałyśmy szczęśliwe.
-To co bierzemy ? zapytali
-Jasne że bierzemy :) odpowiedziałyśmy uradowane
Podpisaliśmy umowę ze sprzedawcą zapłaciliśmy po zrzucie :D i za 2 dni już mogliśmy się wprowadzać...
Dom był akurat niedaleko naszych domów więc Kuba postanowił już w naszym nowym domu zostawić samochód żebyśmy się przeszli bo był ciepły letni wieczór...
-Alee romantycznie powiedziała Agata do Kuby szli trzymając się za ręce jak młode zakochane małolaty *.*
Ja szłam jak zwykle w środku obok Lewego i Piszczka
-Piszczu jak tam ? dzwoniłeś już do rodziców ? zapytałam
-Nie dzwoniłem bo nie chce mi się z nimi gadać oszukiwali nas tyle lat więc nie mam zamiaru do nich dzwonić... powiedział a Ty dzwoniłaś ? zapytał
-Nie ja też myślę tak samo jak ty ;) odpowiedziałam uśmiechając się
-Widać że jesteście rodzeństwem powiedziała pozostała trójka ;)
-hahah no nie ? zapytałam Piszczka
-Jasne że tak ;)
-Kuba, Piszczek i Agata już skręcili do domów bo mieszkali najbliżej..
-No to do jutra :) powiedzieli
-Pa do jutra odpowiedzieliśmy z Lewym...
Było mi go strasznie żal tu w Dortmundzie nie miał żadnej rodziny tak jak ja wcześniej ale okazało się że Łukasz to mój brat ;) byłam bardzo z tego powodu szczęśliwa ale chciałam go jakoś wesprzeć...
-Lewy powiesz mi wreszcie nad czym tak myślisz ? zapytałam zaniepokojona
-Jasne teraz już mogę Ci to powiedzieć odpowiedział (wyglądał jak by chciał mi się oświadczyć )
-Zakochałem się wydusił wreszcie z siebie patrząc mi w oczy... *.* a jego oczy były tak cudne że po prostu mnie oczarowały..
-Ooo to świetnie a mogę wiedzieć kim jest ta szczęściara ? zapytałam ale jednocześnie bałam się że zakochał się w kimś innym że to było by za piękne żeby zakochał się w takim kimś jak ja..
-Ty Monia w tobie się zakochałem od tej chwili kiedy po raz pierwszy przyszłaś do mnie i mnie pocieszałaś już w tedy czułem coś do ciebie ale w tedy jeszcze nie wiedziałem co to jest a teraz już wiem Kocham Cię <3
Jejku w ten sposób uczynił mnie najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi
-Robert ja ciebie też ja się w tobie zakochałam jeszcze jak byłeś z Anią zanim jeszcze poznałam Wojtka już w tedy jak cię w sklepie zobaczyłam ale nie chciałam tego mówić bo byłeś szczęśliwy ale teraz mogę ci już to powiedzieć Kocham cię <3 !
-Jejku Monika jestem teraz najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi !
I pocałował mnie w usta... :* ;* :* nasz pocałunek trwał chyba z pięć minut..  ale warto było ;)  potem odprowadził mnie do domu... Nie wiedziałam czy to jest sen czy rzeczywistość ale wiedziałam w tej chwili jedno że jestem najszczęśliwszą osobą na tej planecie i nie chcę tego przerywać...
Dalsza część nastąpi ;)

Lewandowska <3






1 komentarz:

  1. Ech... na pewno muszę ci powiedzieć, że trochę zajmie mi przeczytanie wszystkich opublikowanych rozdziałów. Ale na pewno nie będę tego żałować! :D Tymczasem zapraszam na swój blog:
    http://pisarkabvb.blogspot.com/

    Życzę miłego czytania! :* <3

    OdpowiedzUsuń