wtorek, 22 kwietnia 2014

Nikt by się tego nie spodziewał -Wiadomość idealna ;)

-Chłopaki wymyślili że idziemy na piwo :D więc postawiłam całej czwórce ;) za to że się mną opiekowali i mnie wspierali...
-No i co dobry pomysł ? -zapytali chłopcy :D
-Jasne że tak :P -odpowiedziałyśmy z uśmiechem
-E ty Piszczu co się tak gapisz ? -zapytał go Kuba
-aa nieważne może potem ci powiem - wyszeptał do Kuby Piszczu
-No to zdrówko chłopaki ;) -powiedziałyśmy do nich
-ta to najważniejsze ;D zaśmiali się
-Ej Łukasz co ci jest ? coś się stało ? -zapytałam go i poklepałam po ramieniu
-Nie nic tylko się zamyśliłem ;) ale dzięki że pytasz ;) odpowiedział z uśmiechem
a jego uśmiech był cudowny.
-opowiedział byś mi i Monice coś o sobie bo my przecież cię nie znamy jeszcze aż tak :D powiedziała Agata
-A no fakt zaśmiał się Piszczek ;) no to co chcecie wiedzieć ?
-Jak to co wszystko odpowiedziałyśmy ;)
-No to od małego lubiłem grać w piłkę gdy miałem 14 lat musiałem wyjechać z domu i zamieszkać w internacie aby pogodzić treningi ze szkołą... Zawsze chciałem stawać się coraz lepszy miałem ogromne wsparcie rodziny ale tata mówił mi żebym nie szedł w stronę sportu bo w tych czasach lepiej mieć jakiś sprawdzony zawód... dobra będzie bo za bardzo się rozgadam i ... powiedział śmiejąc się :P
Jejku jaki on jest do mnie podobny pomyślałam ... przecież ja miałam tak samo jak on też musiałam wyjechać z domu i ojciec mi to samo mówił. postanowiłam im o tym powiedzieć..
-Serio ? zapytał z ciekawością
-No serio serio :) odpowiedziałam
-Ej a masz może zdjęcia swoich rodziców przy sobie ? zapytał
-Jasne zaraz ci pokaże  a ty masz ? zapytałam ciekawa
-no mam to dawaj ja tobie a ty mi trzymaj :) powiedział
Jeju nie wierzyłam własnym oczom przecież to byli moi rodzice na jego zdjęciu !!! nie myślałam że padnę...
-Ej wszystko w porządku ? zapytali
-Ej nie nie ja nie wierzę Piszczu my chyba jesteśmy rodzeństwem !!!
-Ale jak to? zapytał
-No sam zobacz -dałam mu zdjęcia moich rodziców i jego...
-Nie no szok!! jak oni nas mogli okłamywać przez tyle lat !
Przeżyliśmy oboje szok ! w końcu byliśmy rodzeństwem przez tyle lat a nic o sobie nie wiedzieliśmy! ja myślałam że śnię !
-Dobra ale chyba nie to jest teraz najważniejsze tylko to że jesteście rodzeństwem no nie ? -powiedzieli jednocześnie Kuba i Lewy
-No przecież wtrąciła się Agata
-No tak odpowiedzieliśmy oboje
-No to siema brat ;) powiedziałam i przytuliliśmy się do siebie...
-Jakie to świetne uczucie mieć siostrę powiedział
-No i warto było iść na piwo zaśmiał się Kuba
-Tak jak by nie Lewy i Kuba to byście się nigdy nie poznali powiedziała Agata
-No i ty odpowiedziałam...
-Tak na prawdę to cała nasza piątka jest jak jedna wielka rodzina więc jak macie jakieś problemy to walcie śmiało powiedział Kuba :)
-Cieszymy się że tak mówisz odpowiedzieliśmy...
-E ty Lewy ty też chcesz nam coś powiedzieć ? zapytaliśmy bo wyglądał na zamyślonego
-Nie na razie nie :) odpowiedział ze spokojem
-Spoko to co teraz robimy ? zapytałam
-Ja mam pomyślała powiedział Kuba ;)
-No dawaj powiedzieliśmy byliśmy bardzo ciekawi...
-Może zamieszkajmy wszyscy razem w piątkę ? co wy na to -zaproponował
Dla mnie to był świetny i najlepszy pomysł  w życiu więc powiedziałam:
-Świetny pomysł !! odpowiedziałam szczęśliwa
-O tak powiedziała Agata
-A wy co o tym sądzicie zapytaliśmy Lewego i Piszczka
-My uważamy tak samo jak wy ! powiedzieli jednocześnie...
-No to ustalone powiedział Kuba :)
-No tak tylko gdzie my znajdziemy takie wielkie mieszkanie ? zapytałyśmy z Agatą
-O to już się nie martwcie my z chłopakami już coś znajdziemy prawda chłopaki ? zapytał Kuba
-Jasne że tak jak nie my to kto ? odpowiedzieli śmiejąc się :D
-To co zbieramy się ? zapytała Agata
-No może chodźmy bo ciemno się robi powiedział Kuba
-A co boisz się ciemności :D zapytaliśmy jednocześnie z Piszczem i Lewym
-Hahah nie ale jutro mamy trening zapomnieliście ? odpowiedzieli
-No tak to chodźcie :) powiedzieliśmy
-Dobra to ty idź z Agatą a my pójdziemy z Moniką i ją odprowadzimy powiedzieli do Kuby Piszczu i Lewy :)
-Dobra tylko się nie zgubcie :D powiedziała ucieszona Agata
-Spoko spoko jak coś mamy nawigację w telu xD -odpowiedzieliśmy jednocześnie ze śmiechem
-No to do jutra
-No na razie
Chłopaki odprowadzili mnie do domu po drodze jeszcze trochę pogadaliśmy byłam bardzo szczęśliwa z dzisiejszego dnia chociaż przeżyłam szok... Ale cieszę się że mam brata ;) nawet po tylu latach :)
Miałam ochotę zadzwonić do rodziców ale z drugiej strony nie chciało mi się z nimi gadać... więc postanowiłam odłożyć tę sprawę na później... Nie chciałam psuć tej wspaniałej chwili ;)
Dalsza część już niedługo... ;)

Lewandowska






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz